PR és önreklámozás

A PR és önreklámozás témakörében rendezett workshopon résztvevők széles körű tudásra tettek szert arról, hogyan építsék fel és népszerűsítsék zenei karrierjüket az online térben. A résztvevők megértették a PR, a marketing és a márkaépítés közötti különbséget, és megtanulták, hogyan alkalmazzák ezeket az eszközöket hatékonyan zenészi karrierjük előmozdítására. A workshop során áttekintették, hogy milyen PR és marketing stratégiák hasznosak zenészek számára, és hogyan lehet kialakítani egy erős online identitást.

A résztvevők a workshop végén nem csupán elméleti tudással gazdagodtak, hanem konkrét eszközöket is kaptak arra, hogy hogyan használják a PR-t, a marketinget és a márkaépítést a saját előnyükre. Megértették az online személyiség fontosságát és megtudták, hogy miért elengedhetetlen foglalkozni a zenei promócióval a karrierjük építése során. Emellett részletes képet kaptak saját márkaépítési stílusukról, amit minden online platformon alkalmazhatnak.

 

Az oktatóról: 

dr: Irma de Jong - vezető zenei és kulturális vállalkozó, az iClassical Academy vezérigazgatója, főelőadó és zenei promóciós tanár.

"Segítek a zenészeknek a céljaik meghatározásában, a PR, zenei promóció és online identitásuk kiépítésében; ezek eléréséhez közösen dolgozunk ki egy napi gyakorlatot"

 

Az Európai Unió finanszírozásával. Az itt szereplő vélemények és állítások a szerző(k) álláspontját tükrözik, és nem feltétlenül egyeznek meg az Európai Unió vagy az Európai Oktatási és Kulturális Végrehajtó Ügynökség (EACEA) hivatalos álláspontjával. Sem az Európai Unió, sem az EACEA nem vonható felelősségre miattuk.