Brand menedzsment és közösségi média

A workshopon egy mélyreható betekintést kaptak a résztvevők abba, hogy hogyan lehetett építeni és növelni a saját márkaidentitásukat és jelenlétüket a közösségi médiában. Az workshop fókuszában a márkaépítés és a közösségi média hatékony felhasználása állt a zenei színtéren. A résztvevők olyan praktikus eszközöket és stratégiákat sajátíthattak el, amelyek segítik őket abban, hogy kiemelkedjenek a digitális zajból és hatékonyan kommunikáljanak a közönségükkel.

Az elméleti részek mellett gyakorlati példák is szerepeltek, amelyek segítették a résztvevőket abban, hogy lépésről lépésre megértsék, hogyan alkalmazzák ezeket az elveket a saját zenei projektjeikben vagy karriervállalásaikban.

 

Az oktatóról: 

dr: Irma de Jong - vezető zenei és kulturális vállalkozó, az iClassical Academy vezérigazgatója, főelőadó és zenei promóciós tanár.

"Segítek a zenészeknek a céljaik meghatározásában, a PR, zenei promóció és online identitásuk kiépítésében; ezek eléréséhez közösen dolgozunk ki egy napi gyakorlatot"

 

Az Európai Unió finanszírozásával. Az itt szereplő vélemények és állítások a szerző(k) álláspontját tükrözik, és nem feltétlenül egyeznek meg az Európai Unió vagy az Európai Oktatási és Kulturális Végrehajtó Ügynökség (EACEA) hivatalos álláspontjával. Sem az Európai Unió, sem az EACEA nem vonható felelősségre miattuk.